دانش


دانش

         طراحي سايت

بازدید :    ۴ شهريور ۱۴۰۰    ۱۲:۲۱:۵۶    پوريا

طراحي سايت

در بازار جهاني امروز ، تنها حضور ديجيتالي كافي نيست. براي استفاده از فرصت و جذب خوانندگان واقعي و زنده ، داشتن يك وب سايت تعاملي ، كاربردي و كاربردي ضروري است. متأسفانه ، اينترنت مملو از طرح هاي وب سايت ضعيف است كه هم از نظر فني و هم از نظر محتوايي محروم هستند. بدتر از آن ، مشتريان و توسعه دهندگان به طور يكسان به طور مساوي در بروز فعلي بزهكاري طراحي مشاركت دارند.

زمان آن رسيده است كه وب سايت هاي بد را يكبار براي هميشه خاتمه دهيم. بياييد نگاهي بيندازيم كه چگونه مشتريان و توسعه دهندگان اين روند وب سايت هاي بي كيفيت را اجرا مي كنند و استانداردهاي طراحي و توسعه جديدي را در سال 2018 مشخص مي كنند كه به پايان اين چرخه معيوب سايت هاي "بدون سطح" كمك مي كند.
مشتريان
انتظارات غيرواقعي مشتري مي تواند منجر به شكست وب سايت قبل از شروع فرآيند طراحي شود.

متأسفانه ، بسياري از مشتريان از اينكه وب سايت بايد چگونه باشد و از همه مهمتر اينكه يك وب سايت كاربردي و عمدي مي تواند ارائه دهد ، اطلاعات محدودي دارند. آنها فرض مي كنند كه فراتر از زيبايي با سايت هاي خود فرض مي كنند كه موفقيت در ساخت تنها به يك رابط كاربري جذاب متكي است. مشتريان معتقدند ، تا زماني كه سايت آنها "خوب به نظر برسد" ، در فضاي مجازي شناور مي شود و به طور موثر دامنه نام تجاري را افزايش مي دهد ، در حالي كه ميليون ها كاربر علاقه مند را به طرز جادويي جذب مي كند و آنها را به مشتري تبديل مي كند.

حقيقت اين است كه جادوي وب سايت اينگونه عمل نمي كند.

براي ارائه نتايج ديجيتالي ، يك وب سايت بايد يك تجربه كاربري جذاب و پويا را ارائه دهد. بله ، گرافيك براي فرايند طراحي بسيار مهم است. با اين حال ، براي بهينه سازي موفقيت ، سايت شما بايد بيش از گرافيك جذاب ارائه دهد. توسعه دهنده شما يا حداقل بايد پشت پرده سخت كار كند و يك زيرساخت پيچيده از ويژگي هاي سايت و SEO ايجاد كند كه بايد قبل از پخش زنده توسعه داده و آزمايش شود. آنجاست كه جادوي وب سايت واقعاً آغاز مي شود.

انتظارات بودجه مشتري نيز مي تواند نقش مهمي در راه اندازي وب سايت بي كيفيت داشته باشد. وقتي نوبت به تبليغ برند شما مي رسد ، مهم است كه به خاطر داشته باشيد كه در نهايت آنچه را كه براي آن هزينه مي كنيد دريافت مي كنيد. طراحي سايت موثر و بصري پيچيده است. اما اين بازده ارزش سرمايه گذاري را دارد. بنابراين ، مشتريان ، در حال حاضر سرمايه گذاري كنيد. و به عنوان بيننده ، استعداد و تجربه توسعه دهندگان خود ، در حين كار به يك طرح نهايي كه نه تنها عالي به نظر نمي رسد ، بلكه به تمام اهداف مهم بازاريابي آنلاين شما نيز دست پيدا مي كند ، اعتماد كنيد.

توسعه دهندگان
البته مشتريان تنها كساني نيستند كه وب سايت هاي بد را تداوم مي بخشند. خود توسعه دهندگان نيز مي توانند در تعداد زيادي از سايت هاي طراحي نشده و ناكارآمد كه اينترنت را گرفتار كرده اند مشاركت كنند. چگونه؟ اغلب با ارائه ويژگي هاي بازاريابي ديجيتال ضروري به عنوان "اضافي" هنگام ارائه بسته هاي سايت به مشتريان شروع مي شود.

ديگر از تاكتيك هاي ثابت و تك بعدي كه يك سايت را به يك ارائه پاورپوينت (به عنوان يك سرريز داده هاي ايستا و خسته كننده) تبديل شود ، ديگر خبري نيست. در ادامه ، از كار روي طرحي كه چند بعدي و كاملاً كاربردي نيست خودداري كنيد. هر پروژه اي كه انجام مي دهيد بايد تمام عملكردهاي بازاريابي ديجيتال لازم را داشته باشد تا هم تجربه مالك و هم كاربر را بالا ببرد.

بله ، برخي از مشتريان شما كمي شوكه كننده نشان خواهند داد. محكم بايستيد. به جاي كاهش ويژگي هاي طراحي ، آنها را از مزاياي بسياري كه توسط يك وب سايت بسيار كاربردي ارائه مي شود ، آگاه كنيد. اگر آنها اصرار دارند كه يك وب سايت ارزان و ترد وجود داشته باشد؟ پروژه را به عهده نگيريد به مراتب بهتر است از يك مشتري خودداري كنيد تا مشتريان بي شماري را از دست بدهيد كه متوجه مي شوند شما توانايي تهيه محصول ضعيف را داريد.
چك ليست ويژگي هاي وب سايت 2018
 در اينجا نه استاندارد غيرقابل مذاكره (و دو نكته پاداش) براي پياده سازي در سايت شما وجود دارد:

1. بارگذاري سريع - هيچ كس نمي خواهد منتظر بماند (و منتظر بماند) تا سايت شما بارگيري شود. طراحي سايت هايي با زمان بارگذاري سريع براي همه كاربران در همه دستگاه ها (حتي آنهايي كه اتصال اينترنت آنها كندتر است). مي توانيد از Pingdom يا Pagespeed Insights by Google براي بررسي سرعت وب سايت خود و نحوه بهبود آن استفاده كنيد.

2. Mobile Ready - تقريباً همه از دستگاه هاي هوشمند به صورت روزانه استفاده مي كنند. طرحي جذاب و سازگار با موبايل ايجاد كنيد كه مخاطبان شما هر زمان كه بخواهند و هر جا كه مي گردند بتوانند به آن دسترسي داشته باشند.

3. رديابي فعال است - تجزيه و تحليل مهم است - اين بهترين راه براي تعيين اينكه وب سايت شما در حال انجام وظيفه خود است. طرح نهايي بايد شامل عملكردي براي سنجش شاخص هاي كليدي مانند ترافيك ، اهداف و تبديل ها باشد.

4. SEO SEO - قدرت بهينه سازي سايت خود را براي مرورگرها و انسانها دست كم نگيريد. براي فالوورهاي خود محتواي قانع كننده و قابل خواندن ايجاد كنيد. براي موتورهاي جستجو ، هميشه همه برچسب ها و عناصر مهم SEO در صفحه ، از جمله نقشه هاي سايت و طرحواره و XML را قرار دهيد.

5. CMS فعال شده - ما هنوز قدرت كلمه نوشته شده را كامل انجام نداده ايم. انتشار مستمر محتواي تازه و اصلي نه تنها مخاطبان شما را مجذوب خود مي كند ، بلكه مي تواند حركت بازاريابي ديجيتال طولاني مدت ارزشمندي را ارائه دهد. در طراحي سيستم مديريت محتوا را در نظر بگيريد تا مشتريان بتوانند در صورت نياز مطالب را ارسال و ويرايش كنند.

6. تبديل بهينه سازي شده -مشتري متمركز بر تبديل داريد؟ از ابزارهايي براي ايجاد صفحات فرود كمپين در طراحي خود استفاده كنيد. اين صفحات تعيين شده مي تواند خوانندگان شما را در سايت شما حركت دهد و آنها را به برنامه ريزي قرار ملاقات ، درخواست نمايش محصول و حتي خريد راهنمايي كند.

7. بازاريابي از طريق ايميل - بله ، بازاريابي ايميلي هنوز يك چيز است - و در اين ميان بسيار مثر است. فرم هاي ضبط ايميل يك سايت بايد با سيستم بازاريابي ايميل سرويس گيرنده براي دسترسي و اتصال يكپارچه همگام شود.

8. رسانه هاي اجتماعي - هرگز فرصتي را براي استفاده از قدرت رسانه هاي اجتماعي از دست ندهيد. تمام سيستم عامل هاي مربوط به رسانه هاي اجتماعي را در طراحي خود ادغام كنيد. اجازه دسترسي سريع كاربران به صفحات رسانه هاي اجتماعي از وب سايت ، دسترسي فوري به نام تجاري را افزايش مي دهد و به افزايش ديد و بازديد كمك مي كند.

9. امنيت قوي -هرگز امنيت محل را به خطر نيندازيد. هر طراحي بايد شامل پروتكل هاي امنيتي و حريم خصوصي اساسي ، مانند بررسي هاي اوليه امنيتي ، براي محافظت از داده هاي مشتري و كاربر باشد.

اين بخش غيرقابل مذاكره از دستورالعمل هاي طراحي وب سايت 2018 ما را به پايان مي رساند. با اين حال ، هنگام ايجاد سايت بايد دو نكته اضافي را در نظر بگيريد:

10. برنامه هاي وب مترقي - طراحان وب باهوش ، كه از تأثير برنامه ها بر بسترهاي رسانه اي تلفن همراه بسيار شگفت زده شده اند ، بهترين ويژگي هاي وب و برنامه را با موفقيت تركيبي كرده اند كه به عنوان برنامه هاي وب پيشرفته شناخته مي شوند. انتظار داشته باشيد كه برنامه هاي وب پيشرفته را در تمام طول سال 2018 ببينيد. به عنوان يك توسعه دهنده ، ويژگيهاي مختلف را در طراحي خود مانند صفحه نمايش splash ، اعلانات فشار و انتقال صفحات متحرك در نظر بگيريد تا UX كلي را افزايش دهيد.

11. يادگيري ماشين و هوش مصنوعي - بله ، واقعاً. هوش مصنوعي ديگر يك اصطلاح آينده نگر و با تكنولوژي بالا نيست و با موفقيت راه خود را در تجربه بومي و آنلاين روزمره ما پيش برد. باور نمي كني؟ آيا تا به حال براي سيري يا الكسا سوالي مطرح كرده ايد؟ من به پرونده خود استراحت مي دهم. Adobe's Sensei در حال ارائه ابزارهاي هوش مصنوعي به پلتفرم هاي مختلف طراحي وب در سراسر جهان است و آن را به يك منبع قابل دسترس و در دسترس تبديل مي كند.


طراحي سايت - طراحي سايت تهران - طراحي سايت شركتي،

     ادامهـ مطلبـ          نظرات (0)

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :

          آخرین مطالب ارسالی

جدید     پيچ و مهره
    قالب سازي
    طراحي سايت
    كمپ ترك اعتياد
    نصب درب برقي
    قالب بتن

منو

درباره ما